2012. április 8., vasárnap

10.

Szijjasztok!
Tudjuk ez a rész nem olyan hosszú de reméljük attól még kapunk pár komit és hogy tetszeni fog.
Amint tudjuk hozzuk a frisset.
Puszi
R&A




***Nico szemszög***
Sose gondoltam volna, hogy igaz az a mondás, hogy az ember élete gyökeresen megváltozhat egy nap alatt. El se hittem volna ha velem nem történik meg.  De megtörtént. Egy  nap az én drága unokatestvérem Riina felhívott, hogy hozzám szeretne költözni mivel Kimi megcsalta Jennivel. Rögtön mondtam, hogy várom. Attól a naptól pedig az életem is más lett. Életet hozott az én szürke napjaimba. És hát azóta még híztam is ez az egy hátránya volt egy ideig a dolognak. Mivel eddig olyan kaján éltem amit valahonnan rendeltem ezért simán tudtam tartani a súlyomat de azóta többet kell tornáznom, mivel ő olyan jól főz, hogy csak na. Mikor hozzám költözött pár hónap után kiderült, hogy nem sokáig leszünk ketten mivel Kimitől gyereket vár. Nagyon örültünk a kis krapeknak. Kimi ha tudná, hogy mit veszített azzal, hogy ezt tette tuti falba verné a fejét. Igaz, hogy pár év után elköltöztek de szerencsére nem mentek messzire, csak a szomszédba. Nem örültem hogy elmennek de Riina azt hitte,így,hogy megszületett Matti így már a terhemre vannak pedig nem is. Én örültem neki. Volt kivel játszani és nem is unatkoztam. Mindig megkaptam Riinától,hogy néha rosszabb vagyok mint Matti. Hát igen imádtam a gyerekkel játszani. Néha olyan voltam mint egy kisgyerek. De én vállalom is,hogy néha gyerekként viselkedek. De most ezen mit tagadjak. Ahogy az én kedves anyukám mondaná gyermekded lélek vagyok. Főleg ha édességről van szó. Ami szerintem érthető is mivel a pilóták sose ehettek sokat főleg nem házi sütikből ami tele van cukorral. Szóval  ha néha hazamegyek akkor tuti, hogy felfalok minden sütit amit találok. Igaz Riina is istenien sütött szóval így, hogy elköltöztek a szomszédba nem volt sok változás jóformán csak az éjszakát töltöttük külön lakásba mivel a keresztfiam is imádott és hát Riina is szeret. Jó de engem ki nem?  Mikor már Matti annyi idős volt, hogy képes volt felfogni a dolgokat Riina rögtön elmesélte neki a dolgokat. Hogy ki az apukája és miért változtatott nevet, hogy milyen gonosz barátai voltak vagyis volt és miért van most itt és miért nem Kimivel. Matti jól viselte a dolgokat. Riina sose tiltotta hogy találkozzon az apjával de Matti volt az aki nem akarta őt látni. Ő döntött úgy, hogy neki nem kell ilyen apa. Aki erre volt képes. Szóval boldogan éltünk. Riina boldog volt a felszínen mert tudtam,hogy szíve mélyén még mindig szereti őt akármennyire is tagadja. Matti örült,hogy egy ilyen család veszi körül. Hogy attól hogy az apja ezt tette attól még a nagyapja az idősebb Matti szerette és sokszor meglátogatta. Én meg örültem hogy van egy ilyen aranyos keresztfiam aki mellesleg még okos is. Mikor Rii bejelentette,hogy elmegy dolgozni elsőnek azt hittem talált valami állást szakácsként addig amíg nem nyílik meg a saját étterme de tévedtem. Pedig elsőnek mindenki boldog volt,hogy nem fog itthon szenvedni a magányba és valami szuper állást talált itt a közelbe de tévedtünk. Az öröm egy röpke pillanat alatt elszállt. „Nico, Matti remélem nem fogtok megharagudni de a következő szezontól én leszek Kimi új sajtósa. „ gondoltam vissza arra a mondatra amitől az életünk új fordulatot vett. Megint. Matti nagyon mérges lett.  „ Nem tudom miért kell pont nála dolgoznod. Eddig is megvoltunk nélküle.” vágta Rii fejéhez és ott hagyta. Emlékszem Riina nagyon kiborult arra se volt ereje,hogy a  gyerek után fusson. Má egy ideje futottam mikor utolértem.
-Te gyerek kitől örökölted ezt a jó kondit?- kérdeztem lihegve
-Mivel apám nincs  ezért anyámtól. mondta dühösen mikor kiborult. - Mér kell pont ott dolgoznia? Nem el vagyunk nélküle? Ha én el vagyok apa nélkül akkor most miért kell ezt tennie. Tudom sok mindent tettek anyuval és,hogy megérdemelnék a bosszút de régen volt el kéne felejtenie. - kezdett el  sírni.
-Krapek ne sírj. Énis totál hülyeségnek tartom ezt az egészet de szerintem anyádat is meg lehet érteni. Elmesélte, hogy min ment keresztül. Te nem voltál vele mikor szenvedett. És ezzel nem  arra célzok, hogy valamiről is te tehetnél mert nem te hanem az az ember aki az apád. De figyelj megleszünk mi ketten majd bulizgatunk, és nyugi még éheztetni se foglak. Majd főzünk együtt.-mondtam.
-Ettől féltem. Te meg a főzés. Inkább éhezek.-vágta rá mosolyogva.
-Ne gonoszkodj tudok főzni csak nem szeretek. – duzzogtam.
- Ahha mit is tudsz tésztát tésztával?- szemtelenkedett.
- Nem elég ,hogy gonosz  még szemtelen is. De vigyázz attól hogy szemtelen vagy még én foglak eltartani. Szóval én vissza vennék a helyedben.-nevettem- Na de gyere menjünk vissza.
Mire visszaértünk már Sebastian is nálunk leledzett.
-Szevasz haver. Figyelj kérhetnék valamit?- támadtam rá rögtön
- Na mond.
-Kérlek vidd át kicsit hozzám Mattit akarok beszélni Rose-zal.-mondtam neki mire csak bólintott.
-Pajti picit gyere velem! Nico megkért, hogy hozzuk át a gépjét valamit meg akar mutatni.-kérte Seb nem sok sikerrel.
-Keresztapu ne legyél lustaa hozd át te.- mondta. de némi töprengés után megszólalt. – Vagy tudod mit ha megkapom az epres-áfonyás fagyidat a mélyhűtőből akkor áthozzuk.
-Öcsi te mikor turkáltál a fagyasztómba? Direkt mélyre raktam. De tudod mit tied lehet.- amint becsukták az ajtót Riina rám támadt.
-Na ne kímélj.
-Nem jó neked ez a nyugalom ami körül vesz minket? Miért kell Kiminek dolgoznod? Matti tudod, hogy kiakadt? Még sírt is. Sose láttam ennyire sírni ahogy ma délután. Benne is mindent felbolygatsz.De mielőtt bármit is mondanál befejezem. Mikor ideköltöztél tudod hogy betudtam volna verni annak az embernek a képét mert nem bírtam nézni ahogy szenvedsz. De mindig is számíthattál rám és ezután hogy ott fogsz dolgozni is nyugodtan gyere hozzám mior baj van. Én itt leszek neked mindig.-fejeztem be.
Némi hallgatás után odajött és megölelt kaptam az arcomra egy puszit és visszahuppant mellém.
-Szeretem. Felfoghatatlan, hogy miért de szeretem a szivem mélyén.  De a gyűlölet erősebb. Látni akarom őt úgy szenvedni ahogy én szenvedtem. És köszönöm hogy mellettem vagy és támogatsz.-mondta és bement a konyhába mivel Sebiék is visszajöttek.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy hoztatok folytatást és kifejezetten élvezem, hogy más szemszögből is olvashatunk!! Siessetek a folytatással amennyire csak tudtok!!! Puszi Brigi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon tetszik a történetetek, nagyon jó.:) Imádom.
    Ez az új élet kezdése jó döntés volt Riinától, és hogy Jennit tönkre akarja tenni az is tetszik, megérdemli az nő.:DDD Nico rohadt jófej megkedveltem a sztoriban. Hát Seb pedig hozza a szokásos formáját. "Sebi bácsii" :) Matti pedig nagyon aranyos, okos fiú.Toni szimpatikus, és az is tök jó, hogy a legjobb barátja elől is titkolja a dolgokat.
    Ennyire nem ismeri fel Kimi Riinát? érdekes. na mindegy, várom a folytatást, érdekes lesz.
    Puszi, Deveczke.

    VálaszTörlés
  3. Jókis rész lett :D tetszik nico lazasága :D:D

    VálaszTörlés
  4. Nico , Nico...még hogy őt mindenki szereti....azért benne egy kis egoizmus...hehe:P de jo rész lett..várom kövit ....legyen benne vmi olyan amikor szivatja Jennit :P pux

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Kaptatok tőlem egy díjat, nézzetek be hozzám! Puszi

    VálaszTörlés