2013. augusztus 15., csütörtök

5. rész - részlet ( avagy egy kicsit mi is gonoszkodunk :D )


Sziasztok!

Jól olvastátok, ez még nem a teljes rész...csak egy részlet belőlet. És hogy miért is csak részlettel jelentkezünk???
Szomorúan vettük észre, hogy mostanában nem nagyon voltatok aktívak komment - ügyileg. Az utolsó részhez is csak Gonoszkától kaptunk kommentet, amit ezúton is köszönünk neki :) Ezért úgy döntöttünk, hogy most csak részletet kaptok ( pedig megsúgom kész a rész).
VISZONT!
Amint összegyűlik 4 komment, fent is lesz a folytatás. ( Azt hisszük azért a 4 komi nem olyan nagy kérés) Ez csak rajtatok múlik. Ha nem gyűlik össze csak 1-2 héten belül rakjuk fel.
Légyszi ezt ne fenyegetésnek vagy ilyesminek vegyétek...mi csak szeretnénk olvasni a ti véleményeteket és nem mellesleg úgy könnyebb is megírni a folytatást. : D

És lenne hozzátok egy nagy kérésünk.. Mivel manapság az emberiség 90% fenn van megkérnénk titeket hogy lájkoljatok egy oldalt facebookon.. Igaz ez másról szól és nem a blogunkról de nekünk ez sokat jelent..

https://www.facebook.com/pages/Bar%C3%A1tokt%C3%B3l-Nektek/500099343400859
Előre is köszönjük!!!! 
Pusziii
R&A



(Eli)



Elég érdekesen telik eddig az első tesztnap. Kicsit olyan pincsikutyának érzem magam, mert szinte mindenhova követnem kell Kimit....borzasztó. És állandóan kiakaszt a dumájával...úgy beszél néha velem mintha aberált lennék. Persze tudom, hogy ezt élvezi és ez a visszavágás a reggeliért. Ő tipikusan az a fajta ember, aki szeret visszavágni, ha nagyon megsértik az egóját, amit be kell vallani nem kicsi neki.



 - És a DRS-t a futamon csak a zónában tudod használni, érted? Nehogy nekem nyomkodod azt a gombot mint félőrült Cicám, mert nem fog működni – hallottam a következő ostoba magyarázkodását, mire én csak egy fintorral válaszoltam. A Cica megnevezésen meg már meg se lepődtem, hiszen reggel óta ez megy.



 - Na figyelj ide! Akármennyire is régen vezettem, azért akkora hülye nem vagyok. Szóval légyszives most már ne nézz retardáltnak. – morogtam.



 - Nicsak, neked van hangod is?-kérdezte egy pimasz vigyorral – Azt hittem ma már nem is halljuk.



-Ááá én ezt nem bírom! – kiáltottam fel, mire az összes szerelő tekintete rám szegeződött – Fiúk, ti vagytok rá a tanúIm, hogy ez az ember elviselhetetlen...nem tudok vele dolgozni – beszéltem nekik dühösen, majd hirtelen megfordultam, hogy távozok, de hirtelen egy kemény mellkasba ütköztem, aminek hatására elvesztettem az egyensúlyom és vártam a becsapódást.



Na szuper, én vagyok az egyetlen aki ilyen látványosan el tud taknyolni 25 ember előtt. Már vártam a fájdalmas becsapódást, de két kar erősen fogott meg és visszahúzott a mellkasához. Szinte még levegőhöz se jutottam annyira meglepődtem. Persze a kék szemek tulajdonosai csak aranyosan mosolyogtak rám.



-Jesszus – nyögtem ki az első szót ami eszembe jutott. Egyrészt mert meglepődtem, másrészt még nem láttam ezt a jóképű szőkét a csapatnál – Bocsi. Nem figyeltem.



 - Nincs semmi baj, ha valaki, akkor én tudom milyen az idegesítő Kimi – nevetett fel, mire az említettre figyeltem, akinek a szemei szinte szikrákat szórtak, mivel a jóképű idegen még mindig a karjaiban tartott. Ahhá...meg vagy haver!!! Tudtam én, hogy féltékeny vagy....de ez kell neked, megérdemled – Amúgy be se mutatkoztam, Mike vagyok, Kimi sajtósa – mosolygott, amit visszonoztam.



-Én Elizabeth Hale, az új tesztpilóta,...vagy valami ilyesmi. Csak kérlek ne hívj a teljes nevemen. Még egyszer bocsi, hogy majdnem elsodortalak.



- Hááát...nemtudom, hogy megbocsássak- e - játszotta, mire én mégjobban mosolyogni kezdtem.Nagyon cuki a srác. Igaz kicsit olyan mint Kimi, csak ő rendesebbnek néz ki.



 - Egy kis engesztelésként meghívlak egy kávéra, ha lesz időd.



 -  Szavadon foglak Eli, de most mennem kell. Kimi interjúd van-intézte az utolsó mondatot a Jégembernek aki majd felrobbant mérgében. De az i-re a pont az volt, amikor két puszival váltunk el a sajtóssal, Kimi ekkor mordult fel. Imádom amikor húzhatom az idegeit :).



 - Most itt puszizkodtok, vagy megyünk is arra a kib*szott interjúra? – csörtetett el mellettünk, majd pár perc múlva a Mike is követte. Kiváncsi vagyok mi fog kisülni ebből....

5 megjegyzés:

  1. sziasztok ez csúcs gratulálok kimi 1 béna

    VálaszTörlés
  2. Csak nem féltékeny KImike? :-D folytatást pls!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a rész és a történet is. Imádom!!!
    Remélem hamar meg lesz a 4 komment. Imádom kimit,jó fej. Bírtam a féltékeny Kimit.
    Puszi:Em

    VálaszTörlés
  4. Olállá

    Na szóval, Eli kezd túlzásokba esni. De azért kíváncsi lennék arra, ha Kimi jönne velemi nővel ő féltékeny lenne e. Szerintem igen.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok :-)
    Elég rég komiztam már amiért bocsii de kicsit ősszejöttek a dolgok igy nyárra szoval mikor beesek az àgyba örülök hogy olvasni van energiám :-/
    Viszont most: imádoooooooom :-) nagyon jo lett az összes és ez is... Kimi féltékeny :-D de nem is baj... Eli viszont ne sokáig húzza őt hanem inkàbb jöjjenek össze...azt ugy olvasnàm már... De Mike is szimpatikus...szoval siesseteeeek :-)
    Cynthia

    VálaszTörlés